Minikonfirmand

Slagslunde kirke inviterer 3. klasse på Slagslunde skole til Minikonfirmand 6 onsdage klokken 14.15-16.15 fra 8. maj til 12. juni.

Minikonfirmand handler om at gå på opdagelse i kirken og det, som kirken kan tilbyde. Det er kirkens nye kirke- og kulturmedarbejder, Rikke Hartmann Rasmussen, der står for forløbet, i tæt samarbejde med Sognepræst Malene Graeser-Greve.

Hver gang skal vi høre spændende historier fra Bibelen, være kreative, lege, synge og hygge med snacks, og der vil være rum for at tænke over, spørge til og snakke om det alt det med kirke.

Den sidste gang forbereder vi sammen med præsten den afsluttende Minikonfirmand-gudstjeneste, som alle forældre er inviteret med til. Gudstjenesten er onsdag den 12. juni klokken 16.30.

Klik her for at tilmelde dit barn.